Naturliga porträtt i Skåne
Jag arbetar med att fånga människor på ett äkta och avslappnat sätt. Här på stranden i Malmö blev vinden, ljuset och solnedgången en del av porträtten – och tillsammans skapade vi en känsla av frihet och närvaro.
Utomhus är väl det jag känner mig mest trygg i, naturligt ljus och att arbeta med levande miljöer. Den stora nackdelen är att man inte kan kontrollera dessa saker. Men det är en del av charmen.
Så efter vår lilla, minst sagt, annorlunda tidningssession så bar det iväg till stranden i Klagshamn för några bilder i kvällsljuset.