Hästdrömmar i Halmstad...


En foto session som först skulle ha ägt rum i maj 2023, sen hösten 2023. Men på grund av väder och sjukdomar har vi varit tvungna att flytta den ett par gånger.

Men i maj 2024 blev det äntligen av.

Jag, som har ganska stor respekt för hästar (vilket djur!), tyckte att det var riktigt coolt. Lite otur med vädret av denna gång, en del regn och åska, men vi gjorde det bästa av det. Det blev en hel del bilder, och här nedan ser ni bara ett litet urval. Det var min andra session med Pernilla, och återigen var jag mycket nöjd med resultatet.

Det vad absolut värt att köra från Malmö till Halmstad.

Älskar verkligen denna bilden.
Magi
Vädret var inte med oss, men tillslut blev det uppehåll trots allt
När två blir en