Dalby, 2024.
Visst är det märkligt hur det ibland blir.
Människor du aldrig tidigare har träffat, men som du klickar med direkt.
Du lämnar det där första planeringsmötet med en känsla i magen som säger:
det här kommer bli bra.
Så var det med Sandra och Björn.
Ett fantastiskt brudpar där ett kärleksfullt kaos satte tonen redan från första stund.
Tre barn som fick vara med under delar av porträtten och som med sina ärliga, spontana personligheter satte sin helt egna prägel på bilderna.
Inget uppställt utan att det blev lite kaos.
Och jag måste säga det… jag älskar det.
Trots ovana och nervositet framför kameran bjöd brudparet verkligen på sig själva.
Det var en now or never-dag. Precis som det ska vara.
Alla bilder kan jag tyvärr inte visa här – vissa ögonblick var helt enkelt för personliga 💛
Men ett litet urval kommer i alla fall här.
Tack Sandra och Björn ✨