Hedegårdens Stenlada, 2025.
Alla bröllop har något man minns. Så är det bara.
Något litet eller stort som gör just den dagen, just det bröllopet, alldeles eget.
Louise & Anton fotograferade vi under vigseln och porträtten. Ett 3-timmarspaket som rymde både nerv, skratt och stilla stunder tillsammans.
Ibland behövs det inte en hel dag för att fånga känslan. När människor är närvarande, trygga och bjuder på sig själva händer det ändå.
Och det gjorde Louise och Anton verkligen.
Att lämna kyrkan på en lådcykel på väg mot festlokalen, iklädd kavaj, cykelbyxor och lackskor…
ja, det är en sådan där detalj som fastnar.
Ett ögonblick man ler åt varje gång man tänker tillbaka. 🚲🤍